2010年3月18日 星期四

你的拍檔是那一種人?

2010年3月17日 下午8:20公開累計瀏覽次數 1

那天,我換冷氣機。

一同進來的是三個年輕人,起初他們各自各分工,之後 C的工作大概完了,A站在木梯子上,A就叫C幫忙。

ACxxx, C攞咗俾AA話佢,你攞xxx點解唔攞埋yyy

跟住A又叫C攞螺絲,C攞咗俾AA話佢,你攞螺絲點解唔攞埋www

如是者不下多次,我不是老細,也不是C的拍檔,我都無法忍受C那種態度。

看情形就知C不是第一日開工,聽這些對白就知道A早已經教過C

B一直很少出聲,也沒有落手落腳參與工作。我問佢問題,佢就答得頭頭是道,估都估到佢係乜身份。

看樣子,他們三個都是八十後,一個有紋有路,一個就激死人,如果你係老細,我知你會揀邊個伙記。如果C唔努力改進,前路漫漫,我就只能祝佢好運。

我都好想知道,唔知係C細個果陣無人教佢,定係佢唔肯聽人教,抑或俾朋友影響攪成咁!





沒有留言:

張貼留言